diari blogger bebas

20090826

amiow punya buah hati:

hye readers.first i'd like to say sorry kpd ssiape yg trsinggung akibat kate2 amir.skg nk tnjuk amirnye penyeri idup:


1)ecah..my beauty in my heart.even though her puke all over me and maybe in my mouth.ohhh.gross.she is my beauty..love u ecah


















2)her brother.muiz.yg dlm utube uh..yg nyanyi lagu burung kakak tua

he is my sweet cupcake.even though he's a lil bit evil,he is my angel when im sad.he is a fashion maniac.die pnya baju polo,hallmark,clarks,adidas and GAP.his mother a singaporian.no wonder la kn





3)my couzie.. i call him kecik..he is 14 years old..

the one with muiz..he is very2 kecik.sebaya and slalu sme2 men game..futsal,of coz.dua2 tunjang utama kt BBU.hahaa.



4)ali and ecah(budak coomel td).dua2 ank kembar..pkcik ak yg kmbar.alim and apiz..



PS:this is my angel after my family and my sistas and brothers.love u guys all

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.