diari blogger bebas

20100207

bila duit disalah guna:




hye rakan2,lawa bukan gambar ini...haha..cerita saya hari ini ialah orang yang kaya jadi papa kedana kerana wanita..ini disebabkan KEBONGOKAN orang kaya yang sekarang papa kedana.dahulunya dia kaya raya.dia bertukar menjadi papa kedana kerana internet dan wanita.dulu bukak internet nak buat bisnes and majukan bisnes la.tapi dah terbalik..internet untuk mengurat atau bahasa saintifiknya USHA perempuan.dulu yaa,memang dengan duit kita boleh dapat apa-apa..tapi ingat la rezeki bukan sahaja atas usaha kita,tapi yang bagi rezeki tu lebih besar,iaitu tuhan kita bagi yang bukan islam,Allah bagi yang islam.dulu kaya,da ada anak bini pon masih nak perempuan lain.dulu dengan selamba tabur duit,wanita semua terkulai.tapi sekarang satu per satu bala menimpa.ingat ya rakan2,wanita tidak boleh dibeli dengan duit.saya nak tulis panjang2 pon bukan orang ambil kisah blog saya.blog ni pon bukannya famous..setakat orang lalu dan pergi.kalau komplein banyak2 kang masuk penjara.saya tidak berani.haha.jadi dengan itu saya meletakkan titik noktah di post kali ini.sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.