diari blogger bebas

20100601

ISRAEL SI BABI LAGI SIAL:





hye.yes,suara seorang remaja kembali bersuara..oh yaa.in that photo is about the cruelty of the ISRAEL FAGGOTS..saya tidak puas hati dengan ISRAEL kerana menyerang kapal misi bantuan kemanusiaan..saya tidak kisah jika mereka menawan ahli2 konvoi sahaja..tetapi kenapa mesti menembak?adakah mereka berbahaya kepada ISRAEL?HAHA..sangat kasihan bila ISRAEL terdesak dan takut kerana dunia menyebelahi PALESTINE.yaa.saya menulis kerana dianggarkan 20 orang terbunuh..ISRAEL memang LAHANAT dan TAIK kepada dunia..saya mengutuk ada sebab.bukan hanya mengutuk..so to ISRAELI FAGGOTS,F**K OFF.sudah lah tidak dianggap negara.ada hati nak bunuh orang.dan paling saya sedih apabila ahli parlimen parit juga ditahan askar FAGGOTS..memang ayat saya kali ini sangat la KEJI dan KASAR,tapi ini untuk menyedarkan kita bahawa ISRAEL patut pupus dalam dunia..tidak layak bekerjasama dengan mereka..TO AMERICAN,PLEASE STOP BEING PARTNER WITH ISRAELI,THEY SHOOT YOUR PEOPLE IN ASHDOD.jadi saya ingin meletakkan titik noktah.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.