diari blogger bebas

20100815

MANUSIA BINATANG BABI:




hye kepada pembaca2 blogger bebas yang saya kasihi.pertama sekali saya ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan bagi yang islam.ok,mari kita mula topik kita..saya...blogger bebas tidak akan bersuara sekiranya isu2 semasa tidak begitu hebat..tapi sekarang sudah melampaui batas..pembaca cuba lihat gambar yg saya paparkan.tidakkah kalian rasa sedih melihat bayi kesejukan di atas rumput itu.saya rasa tahun ini kes pembuangan bayi bertambah serious.sudah 64 kes.tolonglah semua,bayi2 itu ssungguh comel,saya memang suka bayi..tolonglah..setiap kali saya baca akhbar,mesti ada kes pembuangan bayi..saya rasa sedih..kenapa lah mereka buang bayi itu?tidak ada perasaankah mereka?atau mereka memang tidak suka bayi.tolonglah wahai BINATANG yang buang bayi ini.tolonglah jangan jadi BABI sangat.tak belajar sains ke kamu?buku sains tingkatan 3 bab 4 ada ajar.HAHA.mungkin kamu BODOH dan BANGANG tidak belajar mata pelajaran itu.HAHA.seperti saya kata,apa guna blogger kalao mulut tidak bebas bukan..saya remaja yang memang bebas bersuara.tolonglah BINATANG2 sekalian,janganlah buang bayi.kan lebih mulia taruk bayi itu di dalam masjid,bukan di depan pintu pagar masjid atau rumah.walau mulia apa pun,kamu da dikategorikan buang bayi.jadi kamu adalah BINATANG yang tak patut hidup.saya sokong kerajaan nak buat hukuman mandatori kepada pesalah2.biar mereka tahu sakitnya bayi itu.bayi itu baru lahir,inginkan udara yang segar,kamu dah buang bayi itu kat loji kumbahan..cuma kamu bayangkan BINATANG yang BODOH LAGI BABI,kamu berada di dalam kumbahan,kamu tidak sanggup bukan?tolong lah BINATANG2 sekalian,sekiranya malu,tolong lah hantar bayi2 ini ke rumah kebajikan.sekurang-kurangnya mereka boleh hidup dengan aman.sedangkan binatang pun sayang anak.ini manusia pun tak sayang anak.eh kamu,kamu boleh dikategorikan sebagai MANUSIA BINATANG BABI atau lebih dikenali sebagai MBB.babi pun sayang anak dia.jadi kamu lebih hina dari babi,kamu tahu itu BABI?MANUSIA BODOH LAGI BABI.BABI lebih mulia dari kamu.jadi saya letak titik noktah saya

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.