diari blogger bebas

20101029

ingat budak macam tahu sumbat ke?!! :




hai pembaca-pembaca.hari ini saya mahu menulis lagi.mungkin bagi kamu semua kes ini biasa dan tidak perlu difikirkan.tapi bagi blogger bebas benda ini semua perlu kita fikir.seperti saya,di dalam bilik air tengah mandi pun memikirkan masalah ini sampai ayat banyak datang dekat dalam bilik air.macam apa entah.okay,mari kita mulakan.

tajuk utama akhbar pada hari ini sangat menyayat hati.seorang budak perempuan telah mati dibunuh dan disumbatkan kedalam beg baju.takziah buat keluarga mangsa.untuk pembunuh yang sangat PANDAI TAHAP LEPASAN HARVARD itu,ingat budak kecil itu macam tahu sumbat ke?pembunuh ini memang sudah tahap BABI dan HANJING pun jijik nak makan DAGING kamu.kamu layak duduk dekat loji kumbahan,bukan duduk sebelah,tetapi di dalam loji kumbahan.memang kena gila dengan kamu.muka kamu pun sesuai kerana keHANDSOMEman kamu yang ANJING dengan BABI hutan pun kalah kalau ada pertandingan BINATANG paling HODOH.dengan bunnuh budak kecil kamu dapat apa?oh,mungkin dapat PH.D MEMBUNUH KANAK-KANAK.sungguh PANDAI lah kamu wahai ANJING.kenapa lah buat kerja tidak bermoral ini.maafkan saya.yang "sangat" bermoral bagi ANJING dan BABI macam kamu wahai pembunuh.budak itu belum lagi ambil keputusan UPSR dia.PMR jauh sekali.cuba kamu bayangkan wahai pembunuh yang disumbat itu anak kamu,tidakkah kamu meraung?HAHA.rasanya tidak meraung kerana kamu sudah bunuh budak kecil yang lain.memandangkan kamu ini tahap BABI HUTAN TEPI HUTAN NANAH TAHI,saya bagi jari tengah saya ini.HAHA.dan memandangkan kamu sudah sangat SIAL,apa kata saya pun jadi SIAL dengan mengutuk ibu bapa kamu wahai pembunuh.ibu bapa kamu lahirkan kamu untuk jadi insan yang berguna,kamu jadi insan yang SIAL.bukankah sedih ibu bapa kamu wahai SIALAN.kalau dia tahu anak dia akan jadi macam ini,rasanya sudah lama mereka gantung diri.kenapa lah kan manusia zaman sekarang?nak menghancurkan generasi hadapan.BODOH!!!!jadi saya letak titik noktah sebuah post

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.