diari blogger bebas

20101013

si pamela "BIJAK" :



hai pembaca-pembaca blogger bebas,hari ini saya sudah kembali menulis benda yang betul-betul menarik.terima kasih kepada rakan blogger saya iaitu sri azween.terima kasih kerana memberi isu baru.okay,mari kita mulakan.


pembaca,gambar di atas adalah seorang wanita yang memang BIJAK akalnya tetapi BODOH pemikirannya.jadi apa guna bukan.kisahnya apabila dia ditahan polis kerana membawa kereta sambil menelefon tanpa "handfree" .jadi polis menahannya atas salah laku itu sahaja.tetapi dia dengan BIJAKnya merakam video perbualan dia dengan polis.menurut undang-undang malaysia tidak silap saya,kita tidak dibenarkan mengambil gambar polis dengan sengaja atau erti kata lain tanpa kebenaran.polis hanya menjalankan tugas dengan memberi saman sahaja,tetapi dia ini orangnya PANDAI sangat sampai HANJING pun lebih PANDAI dari dia,dia conteng di kertas saman yang sepatutnya dia tandatangan.bukankah PANDAI perbuatan PamelANJING ini.HAHA.waa,nama pun sesuai digabungkan.menarik-menarik.HAHA.jadi polis menyuruhnya pergi ke balai kira selesaikan atau bahasa orang-orang sekarang "settle" lah kan,tapi dia enggan patuh arahan polis.jadi polis mengambil kad pengenalan dan lesen dia,dia bagi.tapi dia kata polis ambil kad pengenalan dan lesen dia tanpa kebenaran dia.tidakkah BODOH,oh maaf,tidakkah PANDAI pamelANJING ini.jadi mahu melihat video ini?sila layari ke laman sesawang www.rimausakti.blogspot.com .jadi saya letak titik noktah ini dengan senyuman yang lebar.


PS:wehoo,kembali berbisa. :)

8 comments:

  1. hee.menarik post u kali ini.haha.bengong betol pamela tu...

    ReplyDelete
  2. pamela memang bo*&% , keep it up. banyak berita baru ;)

    ReplyDelete
  3. fazeera:thanx coz komen.

    aurish:first of all,thanx sebab sudi jadi follower saya.HAHA.aurish,kat sini tak perlu bersimbol,kalao nak cakap bodoh,tulis macam ni.. BODOH.haha.suara seorang remaja punya blog memang bebas.jadi jangan risau.tapi ikut selesa anda ye. :)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. lau tasuke dok msia pegi chaww la bangang -.-'

    ReplyDelete
  6. wa-dying:HAHA.kan?xsuka jgn duduk m'sia.kalao boleh tutur bahasa inggeris tapi otak tahap HANJING tepi longkang takgune gak kan.bangang gila pamela.polis dan mintak dengan baik da.co op la

    ReplyDelete
  7. aurish:tak perlu bos bos.bukannya i ni bos u kan.panggil blogger bebas cukup.thanx:)

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.