diari blogger bebas

20101216

zaman sekarang,perompak pun pentingkan kebersihan muka:

hai pembaca-pembaca sekalian.sudah lama bukan saya tidak menghantar isu-isu yang menarik.tetapi kali ini saya dapat 1 post yang menarik dan paling kelakar.sebelum itu.diari blogger bebas sudah bertukar kepada 100% bahasa melayu.

www.bloggerbebas.wordpress.com

mari kita mulakan



gambar di atas menunjukkan budak kecil memakai bedak sejuk.orang kata jika guna bedak sejuk kulit kita akan bersih.tetapi kali ini kegunaanya jadi lain apabila sekumpulan perompak digelar "perompak bedak sejuk" memakai bedak sejuk untuk merompak.bila saya baca akhbar tentang kumpulan ini,saya terkejut.tapi setelah baca,agak gerun lah juga.zaman sekarang,ramai yang mahu merompak.ada yang kelakar,BODOH dan ada juga yang agak hendak MEMBABIKAN DIRI DAN MENYERLAHKAN KEBONGOKAN mereka.kadangkala saya baca kembali semua isu-isu ini saya terfikir,sebenarnya mereka ini mahukan publisiti dan menunjukkan KEBODOHAN mereka di khalayak ramai.saya hari ini tidak mahu menulis banyak.kumpulan ini dianggarkan mendapat RM1000 dari rompakan ini.sungguh ganas kumpulan ini walaupun mereka semua perangainya macam HAMPAGAS DAN BODOH.dengan menggunakan bedak sejuk pun boleh menyembunyikan identiti eh?terbaik pemikiran mereka.sangat-sangat "PANDAI" tapi lebih kepada BEBAL.saya rasa kumpulan ini adalah kumpulan yang pentingkan penampilan muka.mungkin mahu merompak supaya dapat beli pencuci muka body shop(terbaikkan mereka ini).kepada perompak-perompak.jangan jadi BODOH DAN BEBAL sangat kerana kamu semua ini akan jadi bahan jenaka rakyat.oh yaa,kamu telah famous di blog ini.jadi saya letak titik noktah untuk post kali ini.

PS:janganlah bodohkan diri kalian untuk mendapat publisiti wahai perompak-perompak sekalian

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.