diari blogger bebas

20110106

terima kasih kepada pembaca ku:

hai pembaca-pembaca.hari ini saya seperti sebelum ini.saya mahu menunjukkan sekali gambar yang mengejutkan saya.saya sangat terkejut.ini gambarnya


okay,gambar diatas menunjukkan stats siapa yang baca blog ini selama sebulan dari bulan december hingga januari.malaysia tetap nombor satu.dan selebihnya pembaca dari pelusuk dunia.untuk sebuah blog yang sangat tidak terkenal ini satu pencapaian yang sangat memberangsangkan bukan.




ini pula stats sepanjang tahun atau "all time".sekali lagi,ini sangat memberangsangkan untuk blog sampah seperti blog saya ini.tetap,malaysia nombor 1 dan kedua ialah united kingdom.3 dan 4 adalah negara amerika dan juga canada.

terima kasih saya ucapkan kepada pembaca-pembaca saya dari pelusuk dunia,sentiasa sokong saya.terima kasih saya ucapkan.saya hargainya lagi.kepada pembaca malaysia,kalau terserempak dengan saya,tegurlah ya(macam aku ni famous sangat kan?=.=)

ini baru blog yang follower dia 70,kalau yang 100 dan keatas,entah-entah dari zimbabwe pun ada.saya tunjuk ini kerana saya tidak sangka ada juga pembaca-pembaca dari luar negara.nak kata saya jakun?BOLEH,saya tidak kisah.saya tahu kalian yang kata saya jakun lebih ramai pembacanya dan followernya kan.saya tulis ini ingin menunjukkan betapa saya hargai setiap pembaca kerana tiada tulis nama.kalau ada nama,satu-satu saya tulis.

TAMMAT!

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.