diari blogger bebas

20110212

walaupun jauh,beribu batu:

salam sejahtera buat pembaca.tajuk kali ini diambil dari lagu jeffrydin.come on lah kalian,kita dah nak kembali kepada era 60an yang kalian sendiri tidak tahu.okay sudah.hari ini post tentang saya jadi kalau panjang sangat maaf lah ya.dan kemungkinan ada ayat yang jarang saya masukkan di dalam blog.

aku sebenarnya rindu dekat korang yang dekat sana.aku rindu semuanya.aku rindu kerenah korang,gelak tawa korang,kira aku rindu semuanya lah.
aku tak dapat bersama dengan korang sebab aku beribu batu jauh(okay bohong).
korang dekat sangat.ada yang shah alam,taman melati dan mana-mana sahaja yang dekat lah kan.aku jauh jadi aku rasa korang sendiri tak rasa kan kalau aku ada ke tak ada ke,perasaan tetap sama kan.tapi aku kat Batu Pahat rasa gila jauhnya kita.
mungkin inilah kali pertama aku bagitahu korang yang aku rindu sangat korang dan tadi aku hampir-hampir nak buat operasi pemberontakan besar-besaran.ye la,korang ada audition dekat istana budaya dan korang berkumpul.serious aku jealous gila,tapi aku simpan dan aku memang doakan korang kejayaan dalam audition tu.


fara azham
aku dulu langsung tak bertegur dengan dia.mungkin mmasa belum berkawan dia kata
*mamat ni poyo gila seh*
itu mungkin bukan dia sahaja yang cakap.semua orang kot.tapi aku tidak kisah,lama kelamaan aku berkawan dengan dia dan yaa,kami berkawan baik sejak itu dan selalu bertukar cerita walaupun saya tiada cerita yang saya kongsi dengan dia. :) HAHA.
saya sengaja sebab biar kawan saya gembira jangan mereka berduka dengan masalah saya.
thats the best way kot untuk saya kekalkan gelak tawa kawan saya seorang ini.kalau kalian nak tahu,dia ini periang sangat orangnya sampai saya sendiri ketawa kalau tengok dia ketawa.tak tahu kenapa.senang je aku nak tulis.AKU RINDU FARAHAZHAM

anas ridzuan
okay,mamat ini kira paling cool dan paling sempoi pernah aku jumpa.ye lah,budak jurusan teater di Shah Alam,perasaan malu itu sudah hilang.maksud saya malu bergaul itu sudah tiada.dia dikira abang aku walaupun aku tak panggil dia "abang anas" pun kan nas kan?HAHA.dia ini susah lah nak terangkan.memang terbaik lah.oh yaa,dan dia jugalah lat.HAHA.dia memang peramah sangat-sangat sampai ada masa kali terakhir itu dia suruh lambai dekat kawan yana,JJ.aku ini sudahlah pemalu,disuruh lambainya tangan.dengan muka nak tebalkan macam dia.aku pun lambai.
AKU RINDU KAU NAS!

faradeela
okay,faradeela ini mula-mula aku ingat dia ni dah habis sekolah.rupanya sebaya sahaja dengan aku.HAHA.nak kata rapat itu tak lah.tapi tetap aku rasa dia ini kawan aku.dia ini nak kata periang tu boleh la juga.kira senang bergaul lah.dia ada adik tapi tak serupa dengan dia(macam lah kau mir sama sangat dengan adik kau taufiq).jadi yaa.
AKU RINDU FARADEELA!

fathie shafie(berbaju putih)
okay dia ini junior kepada anas tadi.dia ini boleh lah dikatakan pemalu kan fathie kan?HAHA.dia ini sangat senang bergaul walaupun baru berkenalan.kira dia ini memang best lah bergaul.aku sendiri dulu tak bergaul dengan dia.akhir-akhir baru aku rapat dengan dia.dia okay lah.kalau yang kenal dia kata dia poyo.just shut your mouth and put your lips in the garbage okay.kalau ada lah.tak ada bagus lah.konklusinya,
AKU RINDU FATHIE

banyak sebenarnya kawan-kawan aku yang aku anggap mereka kawan baik.aku tidak kisahlah kalian nak kata aku perasan sendiri ke apa ke.tapi aku rasa mereka ini kawan aku.tidak kisahlah mereka kata aku bukan kawan baik dia.aku tak kisah pun.as long as we're friends,dah cukup bagi aku.

nama yang tidak disebut di dalam ini adalah dzulhelmy(kodek),arri,jelissa jasmene dan sharifah aryana al-yahya.
jadi yaa,itu sahaja lah

PS:kepada yang duduk BP,kalian bukan kawan baik aku.tetapi FAMILY AKU,I LOVE YOU GUYS!


No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.