diari blogger bebas

20110313

hitamputih selalu dikaitkan dengan....

hari ini saya mahu menulis lagi tentang tipikal MALAYSIAN.saya tidak kata ya dan tidak kata tidak.ini mungkin secara tidak sengaja atau pun sengaja.mari kita mulakan

okay,sebelum itu,aku bukan lah freemason atau tiada agama.agama aku agama islam dan alhamdulillah akidah aku masih betul dan tidak terseleweng ke arah yang sesat.post ini cuma mahu menyedarkan orang Malaysia dan juga buka minda mereka untuk tidak berfikiran terlalu senang melabelkan sesuatu benda.

checkerd ini kalian mesti tahu kan.dulu ada kes yang noh hujan adalah seorang freemason sebab meletak gambar di konsert AJL,esok keluar yang semua mengatakan beliau seorang masonry.woah,dengan hanya checkerd tu sahaja anda boleh melabelkan dia sebagai freemason?saya bukanlah peminat dia,tapi senang sangat orang kita ini melabelkan sesuatu.kasihan noh hujan.entah-entah dia dekat rumah sembahyang hari-hari.tolong lah ye orang Malaysia,jangan senang melabelkan sesuatu.asal checkerd je,pooom,seorang MASONRY.tolonglah ye.kasihan orang yang memakai baju checkerd yang alim-alim itu.tak pasal-pasal digelar freemason sedangkan dia baik sahaja.tahu pulak kalian kata dia tidak masonry.jadi tolonglah ye.ini semua sudah diracun oleh orang-orang yang tiada otak.saya bercakap benar.orang tiada otak sahaja yang selalu melabelkan orang sebagai masonry tanpa tahu apa makna disebalik semua itu.penjajahan minda oleh orang barat telah menyebabkan kalian begitu BODOH.maafkan saya.saya hanya mahu menyedarkan kalian.jadi saya letak titik noktah ini dengan akidah yang tidak terpesong jauh.alhamdulillah

PS:jangan percaya 100% info dekat internet.tidak semuanya betul.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.