diari blogger bebas

20110313

Jelajah Melaka oleh seorang BloggerBebas

selamat sejahtera saya ucapkan kepada semua pembaca.hari ini saya berada di Melaka untuk mengikuti photohunt atau mengambil gambar.saya sekarang berada di dalam bilik hotel untuk postkan kepada pembaca saya. :) jadi mari kita mulakan

pada 12/03/2011
saya bergerak ke Melaka untuk mengikuti photohunt yang dianjurkan oleh House Of Ideology.jadi saya hanya letak gambar-gambar yang saya ambil dan sekutunya.kamarul ariffin candid


uncle mana entah

semua fasilitator
sekutu blogger bebas

kamarul ariffin






light trail :)

miss zana karim AKA gadis Jepun dan juga seniorku.tengok saya,attire baru.3/4 quater shirt and baseball jersey.AHAHAmiss Eqa rahman.baru rapat baru-baru ini.kira senior lah juga,tapi pendek dia sama macam tyara zainal.HAHA.

jadi itu sahaja lah.saya sudah penat dan rasanya mahu tutup laptop dan layan dunia mimpi. :)





No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.