diari blogger bebas

20110305

kasihan aku lihat orang takda hala tuju

salam sejahtera semua,hari ini aku nak bercerita tentang apa yang aku nampak disekeliling aku.aku kadang-kadang kasihan lihat sekumpulan lelaki atau remaja di mall yang tiada hala tuju.kenapa aku cakap begitu?bukan kerana mereka hanya pusing 1 mall selama 4 jam macam memang tiada hala tuju,tetapi sekumpulan yang tiada hala tuju yang asyik mengacau orang.macam tadi aku dah kena.aku jalan pusing-pusing di mall sebab nak habiskan masa aku,jadi aku pusing lah 5-6 kali dekat mall.tak tahu la mamat itu dah terserempak dengan aku berapa kali,tapi dia siap boleh cakap "tak reti penat ke kau jalan" .ala mat,cakap depan-depan lah.ini setakat lalu sebelah aku saja buat apa.macam taik siot.kadang-kadang aku sendiri tak paham kenapa mereka ini suka macam ini.menyusahkan dia ke?aku rasa tidak sebab kaki aku,bukan kaki kau pun.pelik lah.lagi satu bila nampak perempuan jalan,hooh,lagi lah mulut dia orang macam tak boleh tutup.JAKUN!!!!!kenapa kau marah aku?dah memang betul.mulut macam apa.HAHA.kalau senior aku yang perempuan kena,siap korang.jadi aku rasa ini sahaja kot yang aku nak post tentang keliling aku.aku ada nama untuk mereka


MAMAT GAMPS

PS:muka Jeniffer Lopez macam Ziana Zain haha

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.