diari blogger bebas

20110407

mengutuk orang sarawak adalah salah!:


klik untuk tumbesaran

hai pembaca.saya ini sebenarnya rasa bila tulis blog ini terlebih.tapi kenapa masih ada HANJING yang buat saya begini?sebagai contoh,lelaki di atas itu.sangat kurang ajar sebenarnya.saya tak tahu mengapa laman sesawang facebook jadi tempat semadikan perkara-perkara BODOH ini

budak di atas ini saya tidak tahu kenapa boleh jadi begini.adakah dia terlampau BODOH??kemungkinan ya.nama mahesa hoto,nama pun macam BABI atau erti kata lain nama nak nama HOT TAHAP AIR OSMOSIS.apa entah masalah dia dengan orang sarawak.katanya orang sarawak IDIOT..haha.agak BODOH lah kau mahesa hoto.nama kau kira tak IDIOT lah eh??hahaha.nama kau itu bukan sahaja IDIOT,tetapi NOOB,BABI BONGOK DAN LEBIH SELEKEH DARI NAMA BABI.

saya sangat pelik dengan dia ini.tiba-tiba mengutuk orang sarawak,yang paling pedas ialah dia kata KONGKEK.BODOH gila kau mahesa apa dah nama.nama pun macam tahi nak ingat.kenapa dengan kau sebenarnya?kau yang BODOH lah.aku malas nak ulas banyak sebab aku dah bagi amaran berapa kali dah bila nak kutuk apa-apa jangan di facebook.sahabat aku akan dapat kesan dan terus hantar kepada aku.aku malas nak cakap.aku klasifikasikan kau sebagai orang yang kutuk sarawak TAPI KAU LEBIH BODOH DARI ANJING DAN ORANG SARAWAK KALAU BACA AKU PUNYA BLOG,DIA AKAN GELAKKAN KAU YANG CACAT OTAK TIBA-TIBA NAK KUTUK SARAWAK

MAHESA HANOTO MEMANG PELIK TAHAP ANJING.

PS:terima kasih orang indonesia yang melawat blog saya.from MALAYSIA WITH LOVE :)

17 comments:

  1. gila punya org....ishhh.....mmg bodoh tahap anjing la die tuu...nape nak kutuk negeri org lain,,best sgt ke men kutuk2 negeri org nie..?aku jdi org swak nie pun x tau nape bnyak sgt org kutuk negeri aku nie........

    ReplyDelete
  2. ordinary story: sabar je..biar lah dia tu.gila :)

    ReplyDelete
  3. iban sarawak macam babi? heh, kalau kat sana mmg kepala dia dah kene gantung kat rumah panjang tu.

    ReplyDelete
  4. nadhrah nurzahid:kan?tak ada otak budak tu

    ReplyDelete
  5. nang mcm sial....bah dtg swk mun brani...nang balit xda palak ko lak...

    ReplyDelete
  6. anonymous:maafkan saya.saya tidak berapa faham bahasa sarawak.saya rasa budak yang mengutuk sarawak adalah tidak betul.erti kata lain gila.maaf kalau anda marahkan saya ye.

    ReplyDelete
  7. amiowgilew:x....sy bkn mksudkan awk....tp org yg kutuk org swk tu xda adab/adat....kalau die msuk swk gerenti balik xda kepala nnti....sbb sy kwn dgn smua negeri/negara xda pulak prnh tgk org yg kurang ajar mcm tu....btw kwn smjg sy mmg baik...:D

    ReplyDelete
  8. mcm la c mahesa tu baik sgt....mai swk kalo hang brani....jgn kt fb jew....agik idup agik ngelaban...

    ReplyDelete
  9. anonymous:kalian dari sarawak ya?saya juga punya kawan dari sarawak.mereka sangat baik. :) salam perkenalan dari semenanjung.ingin juga saya kesana :)

    ReplyDelete
  10. amiowgilew:yup org swk.50% majoriti kwn fb sy org smnjg.family pun ada bljr n menetap d smjg...ada masa dtglah kesini....byk tmpt menarik utk dlawati....salam perkenalan juga...:D

    ReplyDelete
  11. weh bdoh asl sial sgt nk ktuk org srawak trutama skli kaum iban..terkilan hati aq ko ckp mcm tu..aq org srwk tau..sial sgt pnye hanjing..ni msti endon ni..nme pun mcm endon..dsar endon lo!!!! babi bangsat ckp srawak mcm tu..gohelll laaaa

    ReplyDelete
  12. kalo dpt ku jumpa org ya..bru nya tauk..dlm fb brani la nyalak..brapa byk dh org semenanjung aku mkn..sial la..bikin panas..ngata kt miskin padahal kekayaan sarawak brapa persen pg tnh malaya ya..mun xda org sarawak sabah..mati semenanjung ya..dh la rogol ank,rogol adik..rogol nenek pn ada..nsb la biak ya nun jauh di sana..mun x masuk list juak ya..taik palat..men bngsa2 o..nok melayu benar adalah org sarawak..hdup bsatu ngn bgsa dayak(iban,bidayuh,melanau,org ulu n len2)..ish..geram ku eh..da d carik org semenanjung pki lepas geram tok kelak eh....

    ReplyDelete
  13. tlg bg pa2 detail bkaitan biak ya yg takorg dpt k??aku di semenanjung time tok..emelkn ke pengayau@yahoo.com...plezz!!!

    ReplyDelete
  14. bdk ni mmg nk kne... aku asl sarawak.. aku dh kt semnjung ni pun dh lma lebih kurang 10 thun sbb mncari rezeki n jga cri pngalaman.. bnde mcm nih pun ad jga... aku aku dpt bdk ni.,. em... xthu la... mok mdh ap lg,. org sik ngaco iboh dkaco... yala tek... SALAM BERSATU 7.

    ReplyDelete
  15. Orang dalam fcebook tu mak bapak dia tu xpnah ajar anak cara bskap sopan..mak bapa or family dia bodoh... bodoh thap dewa xpndai ddik anak..dia ckap org swak bdoh, dia tu melayu bodoh sial mkan duit haram!!! Ooo..ataupun agama dia yang ajar dia ckap mcm tu,,, ish ishhh,.. fakir miskin agama dia tu... bukan saya mgutuk anda ya, saya mgutuk lelaki dalam fb bodoh 2.

    ReplyDelete
  16. sawarak punya olang mmg bangsat..lu tak sedar ke lu olang masih di takok lama..undang zaman jahilliah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooiii... lu masuk tempat ini dengan tak sopan lepas tu lu menyalak serupa itu anjing...try lh bagi nama penuh... kita org sarawak tunggu lu masuk sini..kita org bagi lu undang2 potong kepala kasi lu senyap terus Ada berani... lu punya otak serupa itu udang BODOH.........

      Delete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.