diari blogger bebas

20110607

gambit saifullah meng-asshole kan blogger-blogger:


gambit saifullah.seorang artis yang sedang naik mendadak.aku bukanlah penyokong dia dan bukan juga pembenci dia.cuma aku agak terasa dengan perbuatan dia menulis sesuatu tentang blogger-blogger.bukan apa.aku juga blogger,aku tidak kisah sekiranya dia menghentam blogger-blogger yang menghentam dia,tetapi status dia itu bila dibaca sangat terbuka dan semua blogger boleh rasa ketajaman ayat dia mengatakan kami ini blogger "asshole" .aku sebagai blogger berdarah muda mungkin amat terasa dihina dan diinjak-injak.aku ini memanglah blogger bebas yang tegar.tapi kena ingat bahawa tidak semua blogger mengutuk kamu wahai gambit.

blogger-blogger yang menegur kamu itu sangatlah prihatin kerana video kamu itu telah tersebar dan orang yang bukan Islam telah berkata "inikah negara islam.go islam go islam" .aku bukan apa,aku cuma mahu maruah negara dijaga.mereka seperti mempersenda agama kita gambit.aku ini bukanlah orang yang alim,tapi aku tahu jaga maruah agama,bangsa dan negara


harap gambit faham ya dan kami blogger-blogger yang tidak berkenaan terasa dengan keterangan kamu itu. :)

8 comments:

  1. damn laa gambit nih... grrrr =-=

    ReplyDelete
  2. amyzana: sabar.dia dah minta maaf cukup la :) harap dia tak ulang lagi

    ReplyDelete
  3. faa rosli sulaiman:haha.dah.dia dah minta maaf kita lupakan je :)

    ReplyDelete
  4. baru jadi artis ingat dah besar ahh HAHA

    ReplyDelete
  5. johunt arif:hhha.kan?tapi tak apaa lah.dah minta maaf kita terima je la :) kita lupakan je. XD

    ReplyDelete
  6. i never heard his name before, tak feymes kot?

    ReplyDelete
  7. juliet: serious?cerita asmara dia ni kot.famous ouh.haha

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.