diari blogger bebas

20110913

salam perkenalan dari semenanjung:

Salam sejahtera semuanya.hari ini saya mahu menulis post baru.kenapa tajuknya "salam perkenalan dari semenanjung"? Kerana saya terima bermacam respon dari post yang ada budak mengutuk sarawak itu.jadi ramai juga kebelakangan ini orang sarawak menziarahi blog ini.saya amat hargai.dan saya juga menerima beberapa respon dari mereka dan dari komen mereka,mereka tidak berpuas hati dengan budak lelaki yang mengutuk sarawak.

Saya sebenarnya takut orang sarawak marah saya kerana membuat post seperti itu.minta maaf sekiranya kalian marah.saya tiada niat.tapi saya amat menghormati negeri-negeri lain.

mereka juga ada ajak saya kesana.looking foward to go sarawak :) .sekali lagi saya ucapkan,salam perkenalan dari semenanjung.

kepada orang sarawak: terima kasih kerana singgah ke blog yang tidak seberapa ini.saya hargai.

LOVE,blogger bebas

ini post yang buatkan orang sarawak marah kepada budak lelaki itu MENGUTUK ORANG SARAWAK ADALAH SALAH

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.