diari blogger bebas

20100111

blogger bebas 101:

terima kasih kepada aiezudin.saya mahu perbetolkan keadaan..saya tulis bukan untuk membenci agama lain...saya juga keturunan arab melayu,jadi saya tidak membenci sama sekali kaum lain cuma saya sedih mengapa AGAMA Islam d'perlekehkan..saya juga meminta maaf sekiranya blog saya seperti mengutuk kaum atau bangsa lain..saya juga berkawan dengan agama lain.saya bukan seperti katak dibawah tempurung yg hanya kawan kpd 1 kaum shj..saya tidak menikam belakang kaum lain...kita hidup dalam 1 malaysia,tp mengapa kalimah Allah dimainkan sedangkan kita adalah rakyat malaysia..kita patut menghormati 1 sama lain..dengan berfikiran matang juga saya mahukan kes ini selesai dengan aman tanpa perlu membakar gereja atau apa2..saya tidak mahu malaysia d'pandang serong...terima kasih kerana baca blog saya..saya juga tidak mengutuk parti lain cuma saya mahu kalian sedar,adakah dgn semua ini,kita akan capai kejayaan bangsa???saya rasa tidak kerana bangsa melayu telah berpecah...tolonglah bangsa ku,kita bersatu seperti dahulu...sekian terima kasih

1 comment:

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.