diari blogger bebas

20100223

BINTANG:

hye rakan2.saya DIAM seketika untuk isu semasa.sebab tiada berita hangat.hari ini saya menulis kerana rindukan blog saya.so,marilah nikmati blog sampah ni.


semalam aku keluar,
aku baring dengan dia,
baring bersebelahan,
bahu bertemu bahu.

kami baring ditengah padang,
kami mengira bintang yang ada di alam ini,
kami ketawa bila kami terlihat satu bintang,
yang sama macam kami,
bahu bertemu bahu.

bila kami mengira bintang,
kami tertidur,
bila tertidur,
aku bermimpi kami di taman,
taman penuh dengan bunga.

kami melompat dan memetik bunga,
kami berpeluk di tengah taman,
taman penuh dengan bunga yang mekar dan wangi.

bila kami mahu bercumbu,
kami dikejutkan dengan bunyi gendang,
rupanya waktu sudah pagi,
bintang pun hilang,
angan2 aku pun hilang.

maka itulah kisah dongeng

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.