diari blogger bebas

20100224

kasihanilah mereka:









hye rakan2 sekalian,kalian pernah terdengar rompakan intrnet or phising??sudah tentu pernah bukan.benda2 ini semua keluar di dada2 akhbar.tapi ada lagi yang masih duduk di dalam gua yang tidak "alert" dengan keadaan ini.berita terbaru mengisahkan seorang wanita telah rugi beratus ribu kerana internet.beliau terpedaya dengan hanya 1 gambar,gambar artis korea yang bajet hot tu.tidak silap saya ia menawarkan lakonan winter sonata.saya jenis yang tidak membaca sampai habis kerana cerita ini sangat2 BANGANG untuk dibaca.maaflah kalau bahasa saya kasar.saya sebenarnya sedih dengan keadaan ini.kalau saya jadi wanita itu,duit yang dia laburkan saya labur dekat zara,roxy,topshop,ed hardy and macam2 lagi..malang sungguh wanita itu.saya mengucapkan takziah kerana beliau telah terpedaya dengan tawaran itu..tapi sebenarnya "artis" korea itu adalah orang afrika atau lebih dikenali oleh mat "blackberry".ayat "blackberry" itu telah kami sekeluarga guna kerana dengan ayat itu,mat2 afrika tidak terasa.maka dengan itu,kita gunalah ayat blackberry dari sekarang.sekali lagi saya ucapkan takziah.

PS:bukan perkauman atau apa2.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.