diari blogger bebas

20100228

KEN not KENNY G:

hye rakan2.selepas saya menerima kutukan dan pujian.saya suka dengan blog saya..so stop it.ok..pada hari jumaat lepas di rumah kaq tyara,saya diberikan tugasan atau amanah untuk memegang KEN.oh KEN,KEN sexy,KEN hot,KEN terbaik and KEN cute.oh KEN,u are so cute..saya pegang matanya,saya pulas2.uh.....sungguh mampat.haha.rasanya almost 1 hour kot saya engan dia dating.tp malangnya itu kaq taty punya KEN.x bole dimadu.haha.tapi KEN kaq taty mmg hot kot.of coz la hot,kaq taty jaga dia dengan baik.tu yang menyebabkan KEN still terbaik.haha.kalian mesti rasa saya ni macam GAY kan..hahaha.sebebnarnya KEN tu adalah DSLR kaq taty.ia yang beri nama tu.cute ek namanya..haha.thanx kaq taty coz kasik pegang your canon AKA KEN.

PS:tringat alpha-230.DANG!!!

1 comment:

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.