diari blogger bebas

20100228

NATRAH KEMBALI:

hye rakan2 blogger bebas.terima kasih kerana membaca saya punya blog yang boleh dikatakan khas untuk dicaci atau dimaki kerana saya tidak kisah.saya kembali menulis pasal NATRAH.teater natrah yang dipentaskan di IB telah menarik perhatian orang ramai termasuk pelancong2 dari luar negara.saya sangat bangga kerana teater ini dapat sambutan hangat.thanx to erma fatimah.karya beliau tidak pernah membosankan.saya bangga dapat seniwati seperti kamu di malaysia.ok..tadi pada pukul 3.05ptg natrah telah kembali "hidup" di kaca tv.tetapi malangya banyak yang RTM potong.and paling malang bila feel nak sampai je ke dalam hati,iklan..message yang nak disampaikan tidak berapa sampai ye kerana iklan2 yang tidak kena tempat.but overall ok..saya still suka teater natrah.sekarang malaysia telah digemparkan dengan cerita "antara...".saya yakin cerita itu akan jadi blockbuster di IB kerana dapat sentuhan erma fatimah.sekali lagi,teater antara... itu menggunakan uit beliau seniri kerana tiada sponsor.seperti natrah juga,erma mengeluarkan duit sendiri untuk menjayakan teater malaysia.dengan itu saya mahu kalian selami dunia teater malaysia kerana teater akan jadikan hati kita lebih dekat kepada cerita.tanpa teater,tiadalah movie meletup,tiada teater,dunia perfileman tidak wujud.tanpa teater,tidak ramai artis yang meletup.maka dengan ini saya memutuskan bahawa saya menyokong industri teater.

PS:baba.I LOVE U.hihihi.ada udang disebalik batu punya perasaan nan baba.haha

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.