diari blogger bebas

20100305

betapa kejamnya manusia:

hye rakan2 sekalian.saya blogger bebas ingin bersuara kembali...kalian masih ingat tentang budak perempuan ditendang,dipijak and macam2 lagi?kalau masih ingat bagus..ok,mengapa dunia makin kejam?kenapa?tidakkah itu satu perbuatan yang keji dan kejam jika memukul kanak2.apa salah mereka?kerana mereka nakal?kalau sebab itu,itu bukan kanak2 namanya.kanak2 sangat sinonim dengan kenakalan mereka yang cute.kalau anda tidak suka..jangan "couple" dengan mak mangsa..senang je saya nak kategorikan orang yang buat tu.iaitu SYAITAN DAN BABI.dah.settle satu ayat.haha.alamak,terlebih sudah...haha.saya mendengar berita tu pun saya sedih..kenapa ek sampai nak buat macam itu?saya pun ada perasaan marah,tapi tiada nak pukul and terajang budak.once again.SYAITAN yang BODOH.kau memang BODOH la SYAITAN.nak lepas geram dengan umur sebaya dengan kaulah SYAITAN.oh yaa,nanti kau kalah.haha..lagi 1 kes tentang budak india 18 bulan..kesian juga.hampir sama dengan kejadian perempuan tu..so kesimpulannya,kalau tak nak anak,jangan nak kahwin..sebab itu akan buatkan korang ada anak ye SYAITAN2..

PS:babaku nengok AFC.haha

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.