diari blogger bebas

20100416

dunia makin kejam 101:

hye rakan2 remaja bebas.maaf sekiranya anda menunggu,tetapi saya rasa anda tidak menunggu blog "tong sampah" ini kerana saya bukannya handal dalam menulis blog.hanya bersuara bila perlu.baru semalam berita tentang kanak2 cina berusia 3tahun mati didera oleh bapa tirinya..kenapa sanggup berbuat demikian?adakah budak itu sungguh menjengkelkan atau menyeksakan?tapi kenapa mesti mendera kanak2 tak berdosa??kenapa??adakah dengan mendera anda dapat kepuasan??sungguh BODOH.yaa,saya memang kebelakangan ini suka cakap perkataan "BODOH" kepada "SETAN2" yang tidak berhati perut kerana hanya dengan blog ini sahaja saya boleh menunjukkan keperihatinan saya..mungkin sesetengah akan fikir saya sengaja menulis ini untuk mengutuk.itu anda yang menilai.kembali kepada kisah ini,budak ini didera dengan kejam.kepala kanak2 itu dihantuk ke dinding..lebam diseluruh badan hampir 60 lebam.sangat sedih.ini saja saya bole tulis kerana khuatir akan di block blog saya ini..yaa,sayalah amir ariff.blogger bebas.


PS:jika saya dimasukkan ke hospital,sila ziarahi saya kalau sudi

1 comment:

  1. yup, i agree wit all ur comments... but at d same time, wat is d meaning kat ur "p/s" tuh... r u ok?

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.