diari blogger bebas

20100410

peragut BABI:

hye rakan blogger bebas.semalam saya mendapat berita bahawa peragut sekarang semakin BIADAP atau bahasa saintifiknye BABI.semalam kita digemparkan dengan berita seorang warga emas dengan nekad sanggup memanjat pintu pagar jirannya untuk menyelamatkan dirinya..tapi peragut atau lebih dikenali sebagai BABI pun memanjat pintu pagar untuk meragut warga emas itu.dengan bersenjatakan parang sahaja.si BABI telah mengugut warga emas itu akan menetaknya jika tidak diberi barang kemas.warga emas itu pon terus memberi barang kemas dengan berkata "ambil lah barang kemas saya,asalkan jangan bunuh saya"..tidakkah peragut sekarag sangat BABI dan SYAITAN..bajet da terer la kalau dapat ragut orang tu.tapi lari gak kalau orang kejar.BODOH and BABI la kau peragut SIAL.kepada semua,harap kalian berhati-hati ya..kepada peragut yang membaca blog saya.saya mahu berkata yang kalian memang BABI dan SIAL.mak korang lahirkan korang bukan untuk jadi peragut.tapi untuk jadi pemimpin untuk masa depan.BODOH!!!

1 comment:

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.