diari blogger bebas

20100726

MALAS:

hai kepada semua follower yang follow ku dan juga yang membenci blog ini..tidak mengapa..jika anda suka blog sampah ni,sila baca,tidak suka, shh,jangan banyak bunyi ok..saya ingin berhenti "kot" menulis tentang blog orang lain.rasa macam tidak sesuai dengan "suara seorang remaja bebas".tapi ingat,saya ialah blogger bebas,saya boleh bebas membuat apa sahaja.seperti post di bawah.saya telah TERbebaskan nama penuh yang memfamouskan blog aku di blog dia.terima kasih..okay,stop it amir.this is suara seorang remaja bebas,not suara seorang remaja saiko.maaflah.saya rasa post2 mengutuk jauh dari title blog aku tu.almaklumlah,aku blogger bebas.mulut pun aku bebas di blog,tetapi mulut ku diam di sekolah..alaa,aku sedar,aku budak tak matang..yang tak reti saiko.HAHA.ini last post aku untuk blogger lain kerana blog aku ini untuk mengemukakan ketidak puas hati remaja kepada isu dunia.maka,saya tutup masalah yang TERadd tu..cukup disini.tak tahulah kalau anda still menulis tentang blog sampah ni kan.


PS:KALAU TIDAK PUAS HATI ATAU MENYAMPAH,SILA JANGAN JENGUK BLOG INI.BLOG INI SANGAT BEBAS.DAN TAK PAYAH NAK MENULIS TENTANG BLOG SAMPAH NI.SO THE POINT IS,TAK WAJIB PUN KORANG NAK BACA BLOG AKU.AKU SEDAR BLOG AKU BLOG SAMPAH.SO SHH,JANGAN BANYAK BUNYI.TAK PAYAH MENULIS,TAK PAYAH MENGUTUK,SENANG DUA2 PIHAK.BUKAN TAKUT,TAPI TAK SESUAI DI BLOG AKU. :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.