diari blogger bebas

20100717

this is me:

this is me,this is what i do when im bored in my room in the middle of the night







shilling with my beloved HALLIE escada di laves(so gay man)




this is me when im bored.


yaa,itulah saya..seorang blogger yang hidupnya kosong tanpa erti dan tanpa kehidupan..saya di waktu malam,idea saya mencurah-curah walaupun kadangkala ia sangat menyakitkan hati saya.walaupun sedetik fikiran saya mengeluarkan idea,saya terus menulis demi remaja bebas.ya,hari ini punya "post" tentang diri ku yang kosong bila waktu malam.hanya nyalakan anjing dan lampu bilikku saja menemaniku.tiada yang lebih meyakinkan aku untuk menulis tentang sesuatu perkara yang agak remeh temeh.aku hanya duduk di katilku yang empuk lagi wangi akibat air liur basi adikku dan ku.tetapi kebanyakannya ku kerana aku selalu tidur dalam keadaan penat.selekeh bukan penampilanku.di kiri ku hanyalah sebuah bantal yang boleh mendodoikan aku untuk masuk ke alam fantasiku yang aku sendiri tidak boleh terokai.dengan keadaan ku yang selsema,aku tetap mahu menulis demi pembaca-pembaca setiaku.laman aku ini ada pembaca-pembaca kah?barangkali ya.

setiap yang ku lalui bagaikan angin yang meniup pokok dengan sepoinya.di siang hari perasaanku sungguh gembira,tetapi apabila malam,hanya tuhan sahaja yang tahu isi hatiku.kalian mesti terfikir mengapa saya sudah tidak menulis tentang isu semasa bukan?saya berasa saya ingin masuk ke alam penulisan pula.selepas itu baru saya menulis kembali.harap diampun ya.betul kata orang,diriku seperti ribut taufan kerana dahulunya anjing2 suka menyalak kepadaku dan kawan-kawanku,sekarang keadaan menjadi reda mungkin kerana monsoon sudah tiba..

dengan ini,saya menutup cerita pada kali ini..harap maaf sekiranya "post" kali ini sangat merepek..sekian

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.