diari blogger bebas

20100715

mawar seorang sahabat:





mawar nur asyiqin..dia adalah seorang sahabat yang ku kenal melalui facebook..memang benar kata orang,facebook telah menemukan aku dengan ramai sahabat baru..seperti aku,facebook adalah tempat aku melepaskan semua masalah ku..tetapi sekarang aku ada sahabatku,mawar..mawar,andalah sahabat baru saya yang sentiasa menggembirakan saya di kala waktu saya sunyi.tanpamu,hidup saya 30% sunyi.tanpa si dia menemani ku,mawarlah yang teman ku..mawar,walaupun aku tidak mengenali mu begitu lama,tetapi aku mengenal mu seperti kita sudah berkawan dari kecil.dia tua setahun dari ku..tetapi aku menganggapnya seorang sahabat sejati..jadi sebagai balasan,aku akan cuba untuk menggembirakan sesiapa sahaja yang telah menggembirakan aku..

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.