diari blogger bebas

20100714

saat ku rebah:

mari kita melayan blog sampah ini sekali lagi dengan perasaan mahu muntah.mari kita mulakan:


saat ku rebah,
aku tiada daya ingin kembali bangun.
saat ku rebah,
mereka anggap ku seperti halimunan.
saat ku rebah,
manusia memandang ku seperti kucing kurap,
yang ditakdirkan untuk meraih simpati.
saat ku rebah,
tiada tangan yang dihulurkan untuk membantuku bangun.
saat ku rebah,
aku cuba sedaya upaya untuk bangun dengan sendirinya.

tetapi....

bila saat ku bangun,
mereka boleh melihatku dan mereka anggap ku sebagai sahabat.
saat ku bangun,
manusia menganggap ku seperti raja yang kaya raya,
yang ditakdirkan untuk membantu rakyat.
saat ku bangun,
dahulunya anjing2 kurap yang sentiasa membenci aku,
sekarang mereka menghulurkan tangan supaya berbaik2 semula.

saat ku bangun,
semua benda jadi indah,
kawan jadi sahabat,
musuh jadi kawan,
hina jadi mulia.

kerana itulah lumrah dunia.
sekiranya kita jatuh,semua meminggirkan kita,
tetapi jika kita senang,semua ingin berbaik dengan kita.

ini semua benda yang sangat lali atau loya untuk saya fikirkan.jadi sekiranya kalian merasai perasaan ini..buat-buat tidak tahu sudah.

atau tujukan ayat-ayat ini:

F**K OFF
BULL****
M**P*S KAU
BLAH LA WEI.

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.