diari blogger bebas

20100824

alahai BABi nya kao sing yee chin



hye pembaca sekalian.seperti post2 terdahulu..kalao saya update bermaksud ada sesuatu bukan.HAHA.terima kasih lagi kepada sri azween kerana bagi infomasi yang terbaru.senang cerita dia ni sahabat blogger bebas yang selalu tolong bagi infomasi yang terbaik untuk blogger bebas ini.terima kasih.walaupun laptop blogger bebas yang blogger sayangi tiada.saya tetap cuba untuk update walaupun di CC yang lembab.ok.mari kita mula.post terdahulu adalah tentang melayu di babi kan.sekarang malaysia pula dikutuk.bukan orang luar,tetapi rakyat malaysia sendiri.sila click gambar di atas.si sing yee chin ni orang malaysia,dia macam kutuk malaysia sebab banyak masjid.HAHA.kan saya kata,siapa yang saya tahu memang malang nama dia di HANJINGKAN.ok,saya rasa dia ini dah senteng otak dia,rakyat malaysia duduk malaysia tapi kutuk malaysia.alahai BABI nya kao sing yee chin..kesian mak bapak kao besarkan anak yang tak kenang budi ni.orang cina lain tiada pun nak komplain.terima kasih rakyat malaysia berbangsa cina kerana tidak jadi macam SI BABI SING YEE CHIN.kita kan 1 malaysia..kenapa kat facebook juga benda ni berlaku.dia tak tahu ke yang hampir 90% rakyat malaysia sudah ada facebook.selamat saya tak add dia.kalao takda lama dah kena straight je.HAHA.ala,malas la nak tulis banyak2,da HANJING da lah SING YEE CHIN ANJING.haha..jadi tolong lah eh..berhenti tentang perkauman ni..blogger bebas mungkin akan berhenti menaip selama 1 bulan kerana laptop di servis.maaf.jika rajin mahu ke CC untuk menulis.saya akan buat..maaf kerana post kali ni sikit dan agak membosankan kerana idea tak berapa keluar.

PS:1bulan yang lama seh

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.