diari blogger bebas

20100913

siapa yang anti-islam adalah orang yang BODOH:

hye pembaca2 sekalian.hari ini saya kembali menulis kerana saya terbaca 1 akhbar tentang anti islam..ini telah membangkitkan kemarahan islam seluruh dunia.mari kita mula




geert wilders AKA si BABI lagi HANJING.inilah muka sebenar HANJING KURAP DUNIA.nampak tak muka HANJING dia.dia ni memang anti islam,tak tahu kenapa,tapi inilah salah satunya orang yang BODOH tapi jadi ahli politik belanda.HAHA..dia membantah AS untuk membina masjid di ground zero(tapak bekas world trade center di new york).dia ini memang agak HANJING.dari dulu memang tak puas hati dengan islam.tak tahu kenapa.orang JEALOUS dengan agama lain memang macam ini.dah la BODOH,BANGANG AND BABI tapi jadi ahli parlimen..otak SENTENG TAHAP HANJING TEPI LONGKANG.okay kita berhenti dengan HANJING ni.mari kita mula kes yang baru

lagi sekali saya baca di utusan dalam bahagian Luar Negara,3 insiden di United State of America telah membakar al-quran..watafak la orang yang buat ni..tiada otak ke?sedangkan dalam 'bible' sendiri ada untuk menghormati agama lain.bukan dalam 'bible' sahaja,tapi semua agama ada cakap untuk menghormati agama lain.tapi saya rasa mereka yang buat ini tiada agama.yaa la,dah la BODOH,BANGANG pula itu..jangan lah tunjuk KEBANGANGAN kamu wahai HANJING kurap.tapi saya ucapkan terima kasih kepada rakyat USA yang membantah sekerasnya untuk membakar al-quran,yang lagi menarik apabila agama lain juga membantah.itu sudah menunjukkan yang mereka ini ada agama.yang buat benda bodoh ini tiada agama.janganlah tunjuk KEBODOHAN,KEHANJINGAN,KEBABIAN kamu di khalayak dunia.jadi jangan lah tunjukkan kamu punya BODOH di mata dunia okay..jadi saya meletakkan titik noktah di sini.harap post saya kali ini tidak dianggap serong.terima kasih..

PS: senyum kambing tidak patut berkata masyaALLAH.sepatutnya cakap astaghfirullah atas kematian sosilawati.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.