diari blogger bebas

20101026

cengkaman babi+bodoh=BADOH:


(mary poppins,i love u <3 .HAHA.serious,im inlove with her.its SUPERCALIFRAGILISTICEXPIALIDOCIOUS)

hai pembaca-pembaca,peduli gambar itu.ia mengembalikan zaman kanak-kanak saya.itu salah satu cerita kegemaran sampai sekarang.HAHA.okay,berhenti.mari kita tulis tentang topik yang menarik perhatian saya hari ini apabila bangun tidur.mari mula.tetapi sebelum itu,saya mahu memberi kamu tips untuk fotografer baru.dan saya rasa semua tahu.


mentor saya dan juga pakcik saya.tanpa dia,saya tidak tahu aperature,ISO atau fracture.dan dia bagi tips ini.

(!)jangan biarkan kamera anda mendongak.maksud saya jangan biarkan lens anda pandang ke atas sekiranya tidak digunakan.kalau nasib anda baik,tidak akan terjadi apa-apa.kalau malang,kemungkinan habuk akan masuk ke dalam "body" kamera.jadi hati-hati.

mari kita mulakan dengan topik yang saya nak tulis ini.


topik hari ini saya baca agak "gerun" kerana kejadian ini sangat biasa.kejadian berlaku di kuala lumpur tidak silap saya.seorang anak yang "PANDAI" ingin mencampak ibunya sendiri.kejadian ini berlaku kerana satu benda sahaja timbul,iaitu ibunya suruh anak yang "PANDAI" itu bertaubat dan berhenti dari meminum arak.jadi tidak hairanlah kalau anak itu BODOH sangat sampai hendak mencampak ibunya sendiri ke bawah kerana disuruh taubat.HAHA.sangat BODOH pemikiran kamu wahai anak.ibu kamu sudah lahirkan kamu jadi orang yang baik,kamu minum arak.selepas itu mahu mencampak ibu kamu?HAHA.SUNGGUH BODOH!ibu kamu sendiri tidak ada fikir pun mahu buang kamu masa kecil.kalau ibu kamu tahu yang apabila kamu besar akan jadi seperti SETAN ini.entah-entah sudah lama kamu dekat perut BABI HUTAN yang boleh dikategorikan sebagai spesis kamu.ingatlah,syurga bawah tapak kaki ibu.hendak jadi jahat boleh,tapi ibu utama.jangan apa-apakan dia.jadi konklusinya senang sahaja saya huraikan.KAMU ANAK DERHAKA TAHAP TEPI LONGKANG YANG HANJING DENGAN BABI PUN JIJIK NAK KE SITU.ITU TEMPAT ENGKAU ANAK DERHAKA!!!!!dekat situ bukan sahaja arak yang kamu minum,air kencing HANJING pun ada yang sudah berulat itu.minum lah.saya tidak tahu mengapa kerana arak,sanggup hendak mencampak ibu sendiri.mereka ini ada otak atau seperti kata tarmac,otak keluar sekali dengan tahi.jadi saya letak titik noktah pada hari ini.

3 comments:

  1. i nak anak i baik macam dia .
    akan syg dia sampai bila2 .
    minum arak sama2 .

    hahahahaha

    ReplyDelete
  2. johunt:terbaik eh?HAHA.thanx bro

    tarmac:HAHA."BAIK" gila dia kan,HAHA

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.