diari blogger bebas

20101019

menyayat hati:

hai pembaca-pembaca.memandangkan tiada topik hangat nak dibincangkan,apa kata saya taip untuk menunjukkan mood saya sekarang..hasil dibawah ini saya buat semasa berada di dalam dewan sekolah kerana malas nak mendengar ceramah.mari kita mulakan

bertarikh 19 oktober,
diriku mangacau untuk membangunkan diriku,
bangun dari tidur yang lena adalah sesuatu yang aku paling benci,
aku bangun untuk menggadaikan cutiku untuk sekolah.

pada pukul 10:55 pagi,
diriku berada di dalam dewan,
duduk membisu,mengangguk dan membuat hasilku,
hasilku untuk blogger bebas.

setiap yang aku tulis,
diriku seperti di awangan,
sedangkan tubuhku terpaku di dewan sekolah,
diriku hanya duduk kebosanan.

terlintas di fikiran,
jika tidak kerana buku teks,
diriku tidak akan berada di sekolah,
tapi diriku hanya menyesal seribu abad.

sekarang diriku hanya menunggu,
menunggu untuk pulang ke rumah,
sedangkan waktu ada lagi 2 jam,
2 jam membisu sesal tidak sudah.


jadi itulah hasil saya ketika berada di sekolah tadi,secara "spontan" ayat itu masuk ke akal fikiran blogger bebas.tiada bantuan sesiapa.hanya diri blogger bebas yang membantu.


(hasil dari mohamad taufiq..tahniah adikku.HAHA)

2 comments:

  1. haha.menarik betol karya tu...lol..biase la.after pmr mmg nothing yg best kat skola.boring!he

    ReplyDelete
  2. you , something came up , im sorrryyyyy sgt2 :( i you have to off , off lah dulu . im so sorryyy :(

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.