diari blogger bebas

20101007

saat menumpukan perhatian:

hai kepada pembaca-pembaca saya..minggu ini adalah minggu yang TIDAK patut saya menulis sebenarnya.tetapi kerana terlampau gatal tangannya nak menaip,saya menaip juga.kenapa saya kata TIDAK patut menulis?kerana saya adalah budak PMR..HAHA.ramai juga yang tidak percaya yang blogger bebas ini hanyalah seorang remaja yang belum lepas dari zaman persekolahan.ada yang sampai kata "i know ure older than me right?" ,padahal saya hanya muda setahun dengan dia.ada yang kata "hai pakcik" kerana ingatkan saya lebih tua dari dia.tapi saya terima itu dengan seadanya kerana benda itu membuatkan saya ketawa terbahak-bahak.

okay,disebabkan saya menulis benda yang kosong,saya nak tunjuk gambar kertas soalan yang saya conteng sementara menunggu habis masa menjawab.



(ikhlas dari blogger bebas.betul,ikhlas kerana telah mengajar saya sejarah)


(2010,nampak?itu lah bukti bahawa blogger bebas berumur 15 tahun. :D )

gambar diambil dirumah,tulisan di sekolah.HAHA


jadi,mari saya letak titik noktah sebuah blog..

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.