diari blogger bebas

20101212

bila agama senang diinjak:

hai pembaca-pembaca.oleh kerana saya rajin mencari isu terbaru,akhirnya saya jumpa juga.inilah jadinya bila agama dan kepercayaan kita diinjak-injak macam trampoline.kerana ini jugalah akan menyebabkan perkauman.saya sungguh tidak selesa dengan satu profile di laman sesawang facebook.sudah berapa kali saya katakan supaya jangan berani-berani tulis apa-apa yang sensitif di facebook kerana 60% akan keluar di dalam blog saya ini.mari kita mulakan

sila *click* untuk melihat lebih besar dan jelas.saya tidak kisah sekiranya post dia hanya kerana namawee "yang paling bijak buat lagu negaraku" ini.tetapi bila baca sampai habis.ada tulisan "allah my ass" .woooho.bila agama dan kepercayaan diinjak.saya tidak boleh berdiam diri.sebelum ini saya marah tentang googlism .tapi kali ini tentang ini.saya sangat pantang bila agama dimainkan tidak kiralah agama apa ke,saya tetap mengaruk.tetapi tidak mengapa.kerana "SI PANDAI" ini telah tulis,saya tulis balik untuk dia.seperti biasa,nak mengutuk apasal kan?sedangkan postnya hanya untuk namawee.oh maaflah,sebab dia kan otak dah macam HANJING YANG DUDUK TEPI LONGKANG PARIT HAJAH MAK LIMAH,tapi ANJING pun lagi mulia dari dia.otak seperti ini bukan ada dekat dalam otak,tapi di BONTOT. p/s:brain?brain my ass SUCKER! .bila otak dah "pandai sangat",macam inilah jadinya.otak ini boleh digunakan untuk bagi makan ANJING dan BABI je.and ayat paling berbisa,katanya Allah rogol babi.huh,itu sudah melampau.saya rasa dia sudah terlalu desperate(dalam bahasa melayu apa?) untuk jadi famous.satu sahaja saya bagi untuk dia.OTAK KAU LEBIH HINA DARI ANJING KURAP YANG MAKAN SAMPAH SEBAB OTAK KAU BUKAN SAMPAH LAGI,TAPI TAIK!SEBAB ORANG MACAM KAULAH YANG MASIH LAGI JILAT BONTOT ANJING!sekian

PS:pagi-pagi macam ini dah mula nak maki.gila pecah kepala

2 comments:

  1. memang nak kena sei si khaty biba ni. haish. kalau aku dapat memang aku cincang lapan belas wei .

    ReplyDelete
  2. sabar aurish.terima kasih kerana komen

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.