diari blogger bebas

20101211

perjuangan makin bertambah banyak:

hai pembaca-pembaca.seperti post yang sebelum ini menyatakan bahawa tamatnya cerita tentang natrah dan itu yang terakhir untuk kehidupan harianku.rasanya blog diari saya akan bertukar menjadi 100% bahasa melayu kerana memandangkan blog ini bahasa melayu,rasanya lebih sesuai bahasa melayu juga.saya sudah berapa bulan tidak buka surat khabar kerana bangun pukul 11,dan pukul 12 sudah ke Istana Budaya teman pakcik saya natrah.tetapi selepas natrah juga saya teman dia lagi ke Istana Budaya untuk "siti di alam fantasi" pula.jadi tiada masa untuk membuka surat khabar kerana balik selalunya pukul 1 pagi.jadi masa untuk membaca surat khabar sudah tiada.jadi harap maaf kecuali kalian hantar email tentang isu-isu semasa.saya akan cuba buat.minta maaf sangat-sangat.dan 13 haribulan ini akan adanya ujibakat teater lat the kampung boy.saya akan cuba sebaik mungkin,mana tahu ada rezeki kan.kalau dapat saya akan minta kebenaran mak saya untuk tumpang sekolah selama 3 bulan di kuala lumpur.selepas itu balik semula ke kampung halaman.jadi ini sajalah post saya

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.