diari blogger bebas

20101208

tamatnya perjuangan natrah:

hai pembaca-pembaca sekalian.memandangkan hari ini hari yang terakhir untuk mengepost tentang teater natrah.saya akan ceritakan serba sedikit.semuanya terbaik dan sangat happening.saya akan letak gambar apa-apa yang saya nak masukkan,saya akan masukkan.selebihnya di facebook



(gambar saya.okay.terima kasih kepada ah sengkuang kerana snap gambar ini.lawa(amir perasan diri sendiri menyebabkan benda ini lawa.bluek!)
(ini dzulhelmy.atau lebih dikenali sebagai kodek.anak kepada umie aida.da rapat lah juga.)
(dan inilah natrah.naaa,gurau sahaja.dialah sharifah aryana atau lebih dikenali sebagai yana.adik kepada sharifah amani.nice knowing you sis)

(inilah kami.dari kiri berdiri:sofian bujang,hady tahir,kodek dan saya)

itu sajalah rasanya di dalam blog.di facebook akan saya buat album untuk semua ini.tahniah NATRAH2.sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.