diari blogger bebas

20101207

bila tiada topik,aku cerita tentang aktiviti ku:

hai pembaca-pembaca.kerana tiada topik lagi,saya akan menulis tentang diri saya.setelah beberapa hari menyepi.saya kembali.saya sudah 3 hari di Istana Budaya meneman pakcik saya.dan selama itu jugalah saya senyap.dan hari ini saya sudah berbual dengan anak umie aida iaitu dzulhelmy,tidaklah serapat mana,tetapi rapat la juga.kawan pertama.kedua,arii iaitu anak eirma fatima.itu pun saya berkawan.saya juga berkawan dengan budak dalam geng bas sekolah yang jadi apa entah namanya saya lupa.dan tanpa disangka,saya berkawan dengan adik sharifah amani yang paling kecil,yana.mereka ini semua tidaklah sombong.saya selesa dengan mereka,mereka kelakar.dan ini gambar di dalam phone pakcik saya.hanya ada dzulhelmy.yang lain di handphone orang dan camera yana.maaf



dari kiri:hady tahir(kawan pakcik saya,jamal),dzulhelmy(dikenali sebagai kodek dan anak umie aida),jamal mohamad equash(pakcik),saya dan abang menjaga set natrah.HAHA


(rambut saya yang baru,ala-ala justin bibir tapi versi kerinting.nampak kan?HOT bukan?HAHA.dengan warna blonde yang terbaik.(time boring dekat dalam bilik IB)haha)

itu sahajalah cerita saya.kalau ada bergambar dengan yang lain,saya masukkan okay.terima kasih

PS:dah reti cakap F word la.HAHA

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.