diari blogger bebas

20101202

bila otak letak dekat TAHI HANJING,macam ni lah jadinya:

hai pembaca-pembaca.setelah saya menulis post sebelum ini,akhirnya ada juga topik hangat yang ingin saya tuliskan.terima kasih kepada rakan dan juga sahabat saya iaitu sri azween atau sri juju.terima kasih saya ucapkan kerana sentiasa memberi topik yang hangat seperti "popcorn" sedang meletup.terima kasih!okay,mari kita mulakan,tetapi sebelum itu,hendak komen,komen lah,terbuka.jangan malu-malu kerana blog ini sangat bebas,tiada peraturan.terima kasih.ayat pun nak tiru pun tidak kisah,sebab ini bebas sangat,tetapi ayat saya,saya akan kenal diblog-blog yang saya jelajah.tapi saya tidak kisah.:D .okay,mari kita mulakan betul-betul:




jika tidak nampak,click lah gambar di atas untuk melihat dengan lebih besar.kejadian ini berlaku di indonesia saya rasa kerana nama yang agak susah disebut.kenapa benda-benda macam ini sentiasa dibuat gurau?adakah kerana kita sentiasa diam jika di injak-injak seperti ini?tidak bagi saya,saya perlu tegas dalam hal ini.budak ini nak dikata tiada otak,rasanya cukup IQ dan EQ dia,tapi mungkin hanya ada 30 je kot.bila dikata BODOH,marah,tapi bila dikata pandai,memang BODOH.jadi mana lagi sesuai?pandai atau bodoh?semestinya BANGANG.otak letak dekat TAHI HANJING,macam ini lah jadinya.ayat paling best bila syurga di "renovate",ingat syurga tu kedai atau rumah ke?dasar OTAK SENTENG DAN BODOH.di sana tiada panitia.bila dikata tidak sedar diri,memang pun.orang macam ini boleh kawan dengan SALLEH GREGOR ANJING SAMSA.seangkatan la tu.jadi mereka semua ini duduk dekat BONTOT ANJING YANG LAGI SUCI DARI MEREKA.hal-hal tuhan hendak dipermainkan.tetapi ada orang menyuruh saya bersifat open sikit.walaupun dia bernama kawan,tetapi di dalam blog maaf saya katakan kerana saya tidak berhati perut.jadi kawan,hal ini perlu di open kan juga ke?jangan cetek sangat ke?jadi saya letak titik noktah ini dengan ayat saya.BUDAK yang dalam gambar itu adalah HANJING dan BAfaBIfi

PS:mari kita openkan minda kita dengan hal ini.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.