diari blogger bebas

20101201

jangan balik kampung kalau sudah ada suami macam LAHABAU:

hai pembaca-pembaca.sudah rindu saya?HAHA.saya tahu anda tidak rindu blog ini.setelah saya senyap tentang isu-isu semasa.hari ini saya merajinkan diri untuk pembaca-pembaca yang saya sayang,saya cuba buka harianmetro.dan telah jumpa isu yang menarik.sangat menarik untuk dimaki atau dicaci.HAHA.jadi mari kita mulakan



bagi kita,balik kampung adalah sesuatu yang biasa.malahan,untuk pasangan suami isteri ini sangat biasa,tetapi tidak bagi pasangan di ampang ini.si isteri meminta izin untuk pulang ke kampung untuk menziarahi keluarga di pahang,tetapi si suami yang BAIK ini bukan memberi perkataan "ya,balik lah",tetapi si suami yang BAIK ini memukul si isteri!wow,adakah ini satu trend yang baru?kalau benarlah ini trend baru,ia sungguh BODOH!si isteri bukannya mahu meminta wang RM1000 untuk balik ke kampung.dia hanya meminta izin sahaja.sungguh BODOH dan tidak BERAKAL si suami itu.kadang-kadang kejadian ini seperti perkara yang BODOH dan sangat menjengkelkan.kerana meminta izin,kena belasah?wow,sangat GENTLEMAN si suami.malukan kaum LELAKI seh kamu si CABAI."GENTLEMAN" sangat kan kamu wahai suami yang BABI dan BODOH.serious,kami kaum adam mesti malu kalau ada kaum kerabat kami belasah wanita sebab perkara remeh.macam LAHABAU.(dah macam gay dah aku cakap.BLUEK)jadi ini lah post saya kali ini.saya letak titik noktah.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.