diari blogger bebas

20101129

dunia sophomore seperti musuh dalam selimut:



hai pembaca-pembaca.sudah sekian lama bukan saya menyepi.saya di Kuala Lumpur bercuti sambil layan teater.tapi itu seminggu lepas.rasanya sabtu atau ahad ini mahu pergi lagi.jadi,saya tiada surat khabar atau sesiapa yang ingin memberi info.hati sungguh malas ingin membuka utusan online atau harianmetro,jadi saya menyepi sahaja.menyepi bukan tanda senyap.menyepi kerana ingin mencari artikel untuk JOHO.memandangkan mereka memerlukan writer,jadi saya cuba nasib ingin masuk.jadi tugas sudah diberi,saya perlu mencari.HAHA.okay,next year saya sudah masuk dunia sophomore.setelah 1 tahun jadi freshman,selepas itu junior,sekarang sophomore dan fasa terakhir di alam persekolahan iaitu fasa senior.sekejap masa berlalu.dari saya menyepi,baiklah sekurang-kurangnya tulis satu topik yang tiada isu apa-apa untuk pembaca.untuk pembaca United Kingdom,saya pasti pelajar-pelajar malaysia disana yang membaca blog ini dan di rusia juga tidak terkecuali.minta maaf banyak-banyak kalian.hari ini saya mati kutu untuk menulis,jadi saya menulis benda ini sahaja.minta maaf banyak-banyak..sekiranya ada idea,saya akan menulis lagi.



(jatuh cinta kepada dunia foto polaroid.lawa kan?harga tiadalah mahal.hanya RM350 di great eastern mall.mak!!HAHA)

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.