diari blogger bebas

20101125

promosi teater natrah:



teater natrah:25 nov-5 dec 2010

hai pembaca-pembaca sekalian.seperti tahun lalu.natrah kembali menghangatkan Istana Budaya di pentas panggung sari tahun ini.setelah saya tadi menonton pra-tonton natrah untuk ahli keluarga pelakon,saya telah mendapat banyak pembaharuan.ia menjadi satu lagi fenomena di IB.di bawah arahan eirma fatima,ia tidak pernah mengecewakan.ia sungguh menarik perhatian saya kerana ia sudah menukar sedikit di dalam natrah kerana ada setengah scene tahun lepas tiada,tetapi tahun ini ditambah.saya sungguh berpuas hati.kepada peminat teater tanah air.jangan lepaskan peluang anda untuk menonton teater ini kerana teater ini tidak menghampakan.penggiat teater malaysia juga harus tonton teater ini.tidak akan rugi.saya mem"promote" kerana saya memang minat teater dari kecil.jadi jangan lepaskan peluang anda kerana tiada lagi natrah 3.hanya ada 2 sahaja.HAHA.jadi apa tunggu lagi?serbu istana budaya.kemungkinan anda akan jumpa saya setiap malam.HAHA.jadi hari ini saya hanya taip untuk natrah sahaja.terima kasih

PS:tahun hadapan mesti cuba ujibakat di Istana Budaya.WAJIB!doakan saya yaa tahun hadapan.

1 comment:

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.