diari blogger bebas

20101113

bila peragut makin B to the A to the B to the I:




hai pembaca-pembaca sekalian.hari ini saya menulis kembali dengan topik yang agak menarik.hari untuk memfamouskan sesuatu.tanpa banyak membebel,mari kita mulakan.

hari ini saya ingin memfamouskan binatang spesis BABI bernama PERAGUT.orang yang meragut ini semuanya macam BABI TEPI LONGKANG LOJI.minum sahaja air dekat situ.sebab itu tempat paling SUCI bagi PERAGUT-PERAGUT BABI ini.makin hari makin mengganas BINATANG buas ini.kalau diusir,dikata kerajaan berat sebelah lah itu lah,tapi bila tidak diusir,tunjukkan pula KEBABIAN kamu wahai peragut.kes kali ini yang buat saya rasa PERAGUT ini BABI sangat apabila mereka sudah berani bermain dengan pisau.senang-senang sahaja hendak tikam-tikam.macam main tikam barang ek kau?kalau mahu meragut,ragut sahaja lah,ini tidak,tidak dapat mahu tikam.dasar SIAL dan BABI punya HANJING KURAP.haa,sedap bukan dapat nama "BAIK" punya.hanya yang terpilih sahaja dapat nama terbaik ini.tidak kasihan kah kalian kepada mangsa?maafkan saya,anda bukan manusia wahai peragut,anda BABI!B A B I!BABI!.sia-sia mak bapa kau besarkan kau,sudah besar jadi SIAL macam ini.kalau dia orang tahu,sudah tentu dia orang bunuh diri.marah kerana main mak bapa?HAHA.peduli apa saya.nama pun blogger bebas,saya bebas nak mengutuk apa-apa supaya kamu sedar wahai BABI.cuba kan,1 hari,ibu kamu keluar mahu beli barang,selepas itu dia kena ragut,lepas itu pula,dia kena tikam-tikam sampai masuk hospital.apa perasaan kamu wahai PERAGUT?sedih kan?kalau mangsa kamu ni meninggal kan?bayangkan kalau ibu kamu MAMPOS?sedih kan,itu lah juga perasaan keluarga mangsa.kalau sudah tidak ada kerja sangat kan,pergilah buka kedai burger ke apa-apa ke,ada lah mulia sikit.tiadalah nama kamu famous di sini.jadi wahai PERAGUT BABI,pergi MAMPOS SAMA KAU!orang macam ini tidak boleh hidup didunia kalau dapat tangkap.jadi saya letak titik noktah kali ini.

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.