diari blogger bebas

20110121

halalkan kebebasanku:

selamat sejahtera pembaca.sudah sekian lama saya menyepi bukan.hari ini saya mahu menulis.tetapi tidak seperti selalu.saya mahu menulis ikut perasaan saya atau lebih senang bebaskan semua apa yang didalam hati

sudah lama rasanya blog ini aku tinggalkan,
rasa malas mahu update sentiasa menyelubungiku,
tetapi bila tidak update rasa macam nak bunuh diri pun ada,
semenjak masuk balik alam persekolahan,
ada sahaja halangan untuk aku menulis,
kerja rumah lebih tinggi dari kepalaku,
petang aktiviti kawad yang sangat "best".
balik sahaja mesti keluar dekat kepala otak lagu Power Puff Girls(PPG).
secara tiba-tiba tanpa dijemput.
sambil PPG keluar pula gambar di otak muka nikki minaj,
lagi la bertambah stress otak terbayangkan muka dia yang memang minta penyepak,
adakah semua ini sebab aku penat atau hanya fantasiku yang agak BODOH?
rasanya aku penat.jadi aku mahu meletak titik noktah disini.
bye bye.

ARRGGHHH,lepas juga semua benda dekat kepala otak ini.HAHA

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.