diari blogger bebas

20110102

hari yang paling menyeronokkan:

hai pembaca-pembaca.hari ini saya tidak mahu menulis tentang apa-apa disini.saya akan tulis tentang hari ini.hari ini sungguh meriah kerana dinner senior saya.okay.titik.M E R I A H!itu sahaja saya nak bagitau.tiada lebih indah dari perkataan M E R I A H!oh ada.iaitu HAVOC atau EPIC.cukup.titik.saya nak letak gambar saya yang sangat-sangat orang perlukan di dinner seperti ini(cukup dengan pembohongan kau amir.cukup!aku tidak mahu dengar lagi)






okay,inilah saya.seorang photographer dan pembuat muka terbaik dari ladang.sebenarnya ini candid.jadi agak lawa la juga kan.oh dan itulah diri saya sebenarnya.



oh,ini juga saya.tengah makan jelly walaupun dah makan.penat tetapi menyeronokkan
(cakap pasal makanan,nak fries!!!!lapar balik!!)







waaa.muka PERASAN COMEL!!TUMBUK NAK TAK MIR?
dan saja nak berlagak kononnya itu beg camera saya.tapi saya jujur lah,
itu ujang punya.saya punya akan datang.HAHA.
(tak payah mir nak berlagak macam tu kau punya sedangkan kau belum ada.tak payah placing cari market.tak perlu.suruh abah kau beli sendiri punya mir)






okay yang dibulatkan itu saya.ORANG GILA YANG TENGAH GELAK dan duduk macam hampagas.itu lah saya.

(harap saya akan jadi seperti saifulnang,chottouch dan kukubesi di masa hadapan kelak)

jadi saya rasa ini sahaja post saya kali ini.so yaa,selamat membaca pembaca-pembaca


PS:sebenarnya saya belum boleh dikategorikan sebagai photographer kerana aku belum dapat ijazah dalam seni photography ini.saja je nak letak nama photographer tu kat dalam ini.apapun terima kasih kepada sesiapa yang telah mengiktiraf saya sebagai photographer.love you all!

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.