diari blogger bebas

20111118

Gaduh

Di sebuah rumah....

Zak: Awak.

Holly: Ye saya?

Zak: Awak kenal saya?

Holly: Kenal lah. Kenapa?

Zak: Kita dah kenal berapa lama?

Holly: 6 tahun.

Zak: Kenapa kita tak pernah bergaduh haa awak?

Holly: Mana saya tahu. Kenapa?

Zak: Takdalah, kita tak pernah bergaduh.

Holly: Awak nak bergaduh ke?

Zak: Takdalah,saya risau je.

Holly: Kenapa pula nak risau?

Zak: Ye la, orang kata, kalau gaduh, kita akan bertambah sayang. Jadi saya risaulah kalau tak bergaduh.

Holly: Baguslah tak bergaduh. Aman je.

Zak: Saya risau kalau kita tak mulakan pergaduhan sebab saya risau akan kehilangan awak.

Holly: .......

Zak: Holly, kita gaduh jom sebab saya sayang awak. Jangan tinggalkan saya.

2 comments:

  1. hehe, amboihh ~ tapi betul lah, my BFF and I makin closed since kitorang gaduh besar last year. Hihi ^^

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.