diari blogger bebas

20120327

Identiti

Zack seorang lelaki yang sangat budiman, sentiasa malu bila berhadapan dengan wanita.

"Hi Zack"

"Ye hi. Awak siapa ye?"

"Saya Jue. Saya kenal awak dari laman sesawang"

"Iye? Hi salam perkenalan. Macam mana awak kenal saya?"

"Dari gaya rambut awak. Nampak serabai tapi comel"

Pujian Jue buatkan Zack tersenyum. Dia mengajak Jue duduk. Mereka berbual dan ketawa. Makanan mereka dihidang di depan mata tapi mereka masih khayal berbual. Mereka bagaikan dirasuk dewa bual. Tak berhenti berbual.

"Jue, nanti saya hantar awak balik boleh?"

"boleh saja"

Setelah selesai membelanja Jue, akhirnya Jue dan Zack masuk ke dalam kereta. Zack sudah berjanji ingin menghantar Jue pulang. Mereka berbual lagi sehinggalah Zack memintas perbualan mereka yang sudah berlanjutan hampir 20 minit. Zack memberhentikan kereta di tepi jalan

"Jue, awak kenal saya kan?"

"Kenal la, dari laman sesawang."

"Bukan itu yang saya maksudkan, awak tahu kan saya buat apa?"

"Awak buat apa?"

"Tak tahu? SIAL KAU PEREMPUAN. MACAM MANA KAU BOLEH TAK TAHU AKU?!"

"Zack, sabar, kenapa nak tengking saya."

"MANA TAKNYA, KAU TAK KENAL AKU?! KAU SEPATUTNYA KENAL AKU DAN KAU TAK SEPATUTNYA RAPAT DENGAN AKU"

tangan Zack mencapai sesuatu di belakang, Jue semakin takut, Jue cuba untuk membuka pintu tetapi tidak berjaya. Zack mengeluarkan pisau dan menikam perut Jue, dan Jue mengerang kesakitan. Lalu Zack mencucuk lagi pisau itu di kepala Jue. Jue tidak bernyawa.

"Jue, kau patut tahu yang aku adalah pembunuh bersiri. Kerna aku tidak tertangkaplah masih ramai wanita menjadi mangsa aku"

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.