diari blogger bebas

20110105

WOAH!pencapaian la!:

hai pembaca-pembaca.woah,tidak sangka blog ini ada juga yang suka baca ye.setelah saya saja menaip "suara se" di google malaysia,dan ini keluar top ten blog yang paling dikunjungi.

blog ini yang ketujuh dari yang ke sepuluh.woah,pencapaian yang sangat bagus.ini baru follower yang cuma ada 70,cuba kalau macam hanis zalikha,nurul cakapcakap.top of the list terus lah punya.ish,tidak sangka,terima kasih kepada sesiapa yang baca blog ini.saya sangat hargai sampai saya sanggup hendak mempertahankan kalian daripada dibunuh(okey,sangat bohong amir) tetapi seperti itu lah perasaan yang boleh menggambarkan saya hargai kalian.terima kasih saya ucapkan sekali lagi.jadi saya letak titik noktah dan saya berharap saya akan cuba menaikkan taraf lagi blog ini.ADIOS!

PS:hihihi.best pulak walaupun nombor 7 dari 10 dalam google malaysia.HAHA.jakun. =.=

4 comments:

  1. keep it up kiddo!
    high-5!

    ReplyDelete
  2. Congrats Meero....keep going on.. btw HePI BUffdaY dear...may ALLAH bless u, gv u more happiness n be a good boy yeah....;)
    Take care..

    ReplyDelete
  3. anony:thanks for the wishes too.btw,do i know u?siap tahu semua.thanks anony!!sila beri nama yaa.HAHA.nak tahu sahaja

    ReplyDelete

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.