diari blogger bebas

20110225

marilyn monroe:


salam sejahtera semuanya,harap anda sihat-sihat sejahtera hendaknya.hari ini mungkin hari paling pelik buat blogger bebas yang tak berapa nak sihat.tapi cuba juga sedaya upaya untuk menulis sesuatu untuk kalian.

ini semua tulis sebab nak tunjuk betapa jealous(bahasa melayu apa?) saya terhadap mereka.okay,mereka adalah senior yang saya anggap sebagai keluarga.tidak kisahkan saya kata mereka ini keluarga saya.harap kak anggun faiqah tak kata saya perasan haha.okay,mereka telah buat saya jealous kerana bergambar dengan "teman wanita" sepanjang zaman saya iaitu MARILYN MONROE!okay,mereka memang suka macam ini.terutama amir amsyar!haha.okay lah,tidak mengapa.mereka ini jumpa marilyn monroe pun sebab dia orang melintas laut selat tebrau sahaja.jadi tak jauh mana lah.tapi saya nak pergi melintas pun malas sebab tiada kawan.ada pun nanti tidur sana.JOJIE!,kau baca blog aku ini,aku nak kau ikut aku dan jangan nak mengada tidur rumah saudara kau!USS sahaja yang aku nak lepak.oh dengan orchard.HAHA.okay la,rasa itu sahaja yang saya mahu tulis.ada ubi ada batas,lain hari boleh balas kalian!!!HAHA

PS:hihihi.gambar aku petik ada dalam laman web sekolah.terima kasih cikgu selvam :)

No comments:

Post a Comment

terima kasih atas pujian atau makian bagi yang benci blog saya.